Kosgeb olduguna eminmisiniz
Ben bu sene yararlandim hic arayip bilgi almak gibi yada su kadar cikar gibi bi bilgi alinmiyor diye biliyorum
Mal almak yerine uretirseniz 360 bin tl bu sene destek bunuda belirtiyim
Benden önden para istedikleri için aslında süphelendim
Sanırım ben yanlış bilgi almışım büyük ihtimalle öyle gözüküyor üretmek artık kolay değil maaalesef.
Kumaşçılar mal vermiyor üretmek için atölye açıcaksın oranın elemanları ıvırı zıvırı yani çok uzun iş başımdam böyle bir dert geçti.
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için