Benden önden para istedikleri için aslında süphelendim

Sanırım ben yanlış bilgi almışım büyük ihtimalle öyle gözüküyor üretmek artık kolay değil maaalesef.
Kumaşçılar mal vermiyor üretmek için atölye açıcaksın oranın elemanları ıvırı zıvırı yani çok uzun iş başımdam böyle bir dert geçti.
Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için
Tamam belli oldu reis aman parani kaptirma danismanlara ulasmissin sen
Kosgeb le ilgili tum sorularinizi siz ve diger arkadaslar bana iletebilir
Yeardimci olurum