Açıköğretim tercihi internetden nasıl yapılır?
11
●11.358
- 29-07-2008, 01:17:06ÖSYM Aday İşlemleri - Aday İşlemleri Sistemi burdan yapılıyo galiba ama ben internetten yapamamıştım şifre istiyordu.
Bu arada bende kamu yönetimini seçtim.
- 29-07-2008, 01:19:01Detay istersen aşağıdaki konuyu incele.
Tercihleri ÖSYM Aday İşlemleri - Aday İşlemleri Sistemi sitesinden gönderiyorsun.
https://www.r10.net/off-topic/204120-...ecmeliyim.html