• 29-07-2008, 01:07:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar açıköğretim kamu yönetimi seçicem ancak internet üzerinden yapabiliyormuşum kaydımı nasıl internet üzerinden yaparım yani tercihimi?
  • 29-07-2008, 01:15:24
    #2
    daha önce öss tercihi yaptın mı netten ?onla arasında bi fark yok,sadece açık ögretim kamu yönetiminin kodunu yazacaksın okul kodu olarak.
  • 29-07-2008, 01:17:06
    #3
    ÖSYM Aday İşlemleri - Aday İşlemleri Sistemi burdan yapılıyo galiba ama ben internetten yapamamıştım şifre istiyordu.
    Bu arada bende kamu yönetimini seçtim.
  • 29-07-2008, 01:19:01
    #4
    Detay istersen aşağıdaki konuyu incele.

    Tercihleri ÖSYM Aday İşlemleri - Aday İşlemleri Sistemi sitesinden gönderiyorsun.

    https://www.r10.net/off-topic/204120-...ecmeliyim.html
  • 29-07-2008, 09:59:25
    #5
    Ben internetten yaptım cuma günüydü sanırım... aday işlemlerine kullanıcı adı ve şifren ile girip açıköğretim kodlarını yazıcaksın o kadar...
  • 29-07-2008, 14:37:48
    #6
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler arkadaşlar yardımlarınız için şu şifreyi unuttum onla uğraşıyorum
  • 29-07-2008, 14:47:51
    #7
    açıköğretime girdiğimiz zaman gelecek sene okuldan gelen ek puan düşmüyor dimi?

    birde program kodu yazan kısma mı girecez kodu? program adına ne giricez?
  • 29-07-2008, 14:53:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    şimdi tercihleri yaptım arkadaşlar kamu yönetimi açık seçtim umarım hepimiz için hayırlısı olur
  • 29-07-2008, 14:53:18
    #9
    Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açıköğretime girdiğimiz zaman gelecek sene okuldan gelen ek puan düşmüyor dimi?

    birde program kodu yazan kısma mı girecez kodu? program adına ne giricez?
    sanırsam puan düşüyor..