Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açıköğretime girdiğimiz zaman gelecek sene okuldan gelen ek puan düşmüyor dimi?

birde program kodu yazan kısma mı girecez kodu? program adına ne giricez?
sanırsam puan düşüyor..