• 03-06-2019, 04:08:34
    #1
    Sayın @Coskun; ve R10 yönetimi Ramazan Bayramı için ücretli R10 üyeliklerinde indirim kampanyası yapmayı düşünüyor musunuz?

    SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 03-06-2019, 04:16:23
    #2
    Konu açılmış yapacağım dedi
  • 03-06-2019, 05:22:37
    #3
    biraz geç oldu sanki konu için