Sayın @Coskun; ve R10 yönetimi Ramazan Bayramı için ücretli R10 üyeliklerinde indirim kampanyası yapmayı düşünüyor musunuz?

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi