• 02-06-2019, 15:39:23
    #1
    ###############
  • 02-06-2019, 15:44:00
    #2
    PREMIUM SEO
    Geçen hafta bir abimiz fotoğraf gösterdi bana. Adam bildiğin kel olmuş bir ilaç kullanmış ve o kel olan adamdan saç çıkmaya başlamış. Ben şok oldum açıkçası. 450 TL falan dedi sıvı gösterdi ona da arkadaşı yollamış. Adını öğrenince dönecek bana yazarım bende. Efsane çıkarmıştı bu arada
  • 02-06-2019, 15:44:48
    #3
    instagramda @yilmazguzellikmerkezi adında bir sayfa var. sayfada konuyla ilgili birkaç resim paylaşılmış organik bakım adında benim çokça hoşuma gitti bir kontrol ederseniz belki işinizi görebilir
  • 02-06-2019, 15:52:04
    #4
    Defneli Sabun.Yıkadıktan sonra çok iyi durula

    http://www.monteida.com/urun/dogal-o...-sabunu-150-g/
  • 02-06-2019, 15:52:35
    #5
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta bir abimiz fotoğraf gösterdi bana. Adam bildiğin kel olmuş bir ilaç kullanmış ve o kel olan adamdan saç çıkmaya başlamış. Ben şok oldum açıkçası. 450 TL falan dedi sıvı gösterdi ona da arkadaşı yollamış. Adını öğrenince dönecek bana yazarım bende. Efsane çıkarmıştı bu arada
    Öğrenince banada yazarmısınız yada konuya yazarsanız etiketlerseniz sevinirim 😃
  • 02-06-2019, 15:52:36
    #6
    Sebamed şampuanları kullanmıştım işe yaramıştı
  • 02-06-2019, 16:10:28
    #7
    BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta bir abimiz fotoğraf gösterdi bana. Adam bildiğin kel olmuş bir ilaç kullanmış ve o kel olan adamdan saç çıkmaya başlamış. Ben şok oldum açıkçası. 450 TL falan dedi sıvı gösterdi ona da arkadaşı yollamış. Adını öğrenince dönecek bana yazarım bende. Efsane çıkarmıştı bu arada
    Hocam ciddi misin? Öğrenince yazarsınız, çok merak ettim. Eğer öyle bir şey varsa 450 TL hiçbir şey değil.

    selim5051 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Defneli Sabun.Yıkadıktan sonra çok iyi durula

    http://www.monteida.com/urun/dogal-o...-sabunu-150-g/
    Günde 1 kere yeterli olur mu? Siz kullandınız mı? Etkisini ne zamandan sonra görürüm? Sadece bir tedaviye başlamak istiyorum o yüzden karar vermem gerekiyor.
  • 02-06-2019, 16:23:50
    #8
    Hocam yaşınız nedir bilemem ama bizim ailede genetik herhalde baba kel 3 abi var 1 i tam kel 2 si yaklasıyor bende bundan korkarak gelecek için belki faydası olur dedim ve yaklaşık 1-1.5 yıl saçlarım 3 numara kestirdim bir zamanlar kazıtmak gelmişti(Türk milletinin yanlışı ustura vurmak saç-sakal çıkarır lafı. Ustura sadece kökü sertleştirir denildi çoğu berber tarafından sordum e seyrek olan saçlarım setleşssin diye yapacaktım yapmadım sonradan 😂 ) Ve su anda yaklasık 5 aydır felan kurutma makinesi kullanmadım. Saçlar su an 13-15 cm civarı banamısın demiyor uzun saç ve dökülmüyor gayet memnunum eğer böyle imkanınız varsa yapınız.


    Diğer seçenek ise abim kullanıyor yukarıdaki yorumlarda bahsedilen üründen herhalde günde 2 defa kafaya tarakla masaj yapıp kökleri açıyor herhaldr sonra sıvısından damlatıyor ve kafaya yediriyor. 3-4 ay oldu kullanalı üst kısımlar çok seyrekti açılmaya başlıyordu şuanda toparladı gayet yerinde. Baska bildiğim yok, kısa zamanda eski saçlarınıza kavuşmanız dileğiyle.
  • 02-06-2019, 16:31:28
    #9
    İlk olarak öncelikle Doktora gitmenizi tavsiye ederim.

    Belki başka bir sorun vardır. Ondan sonra ilk doktor tavsiyelerini daha sonra buradan verilen veya internetten okuduğun tavsiyeleri doktorunuzla paylaşmanız en doğru hareket olacaktır.