Geçen hafta bir abimiz fotoğraf gösterdi bana. Adam bildiğin kel olmuş bir ilaç kullanmış ve o kel olan adamdan saç çıkmaya başlamış. Ben şok oldum açıkçası. 450 TL falan dedi sıvı gösterdi ona da arkadaşı yollamış. Adını öğrenince dönecek bana yazarım bende. Efsane çıkarmıştı bu arada
Hocam ciddi misin?

Öğrenince yazarsınız, çok merak ettim. Eğer öyle bir şey varsa 450 TL hiçbir şey değil.
Günde 1 kere yeterli olur mu? Siz kullandınız mı? Etkisini ne zamandan sonra görürüm? Sadece bir tedaviye başlamak istiyorum o yüzden karar vermem gerekiyor.