• 29-05-2019, 23:22:18
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Twitter'da yazan hiç bir şeye güvenemiyorum. İki beğeni almak için o kadar saçma sapan şeyler yapıyorlar ki.

    Önemli not: Ülkenin ekonomik durumunun farkındayım.
  • 30-05-2019, 04:01:09
    #20
    fatihercan28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ApplyBAU konusunda burs vermek zorunda değiller adamlar kendileri böyle bir sistem kurmuş seçtikleri öğrencilere sınav dışı burs veriyorlar ki bu imkandan faydalanan kişi sayısı da az değil. Torpil olayı hakkında kendisinden bilgi alabilirsiniz kendisi ApplyBAU konusunda en yetkili isimlerden biridir. Bursu hak ettiğini düşünüyorsan onları seni neden seçmediğini düşündürecek kadar pişman etmen en güzel cevap olacak.
    Yanlışın var geçen seneye kadar kazananlar listesini yayınlıyorlardı bu sene fark ettiler de kaldırdılar. Kazananların okulları da yanında yazıyordu ve hepsi anlaşmalı oldukları özel okullardan kişilerdi. Bu ülkede 1 tane meslek, anadolu ya da fen lisesinden yetenekli kişi yok mu
  • 30-05-2019, 13:26:39
    #21
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin tek derdi seçim.
    Koltuk sevdası hiçbirşeye benzemez. Sadece tv de çıkıp şov yaparlar. akp mhp chp hepsi aynıdır. TBMM toplantısında savaş alanı gibidir insanlar tv de izler, oturum biter yemeğe geçerler az önce kanlı bıçaklı adamlar bir nevi kankalar yemek yiyorlar geyik yapıyorlar. 550 tane öküz besliyoruz milletçe ve 3 4 milyon gereksiz vasıfsız insan. Onlar doymadığı sürece bizim insanımız hep aç olacak. Taaaki artık bıçak kemiğe dayanıp halk isyan edip tepedekini indirene kadar. Ozaman halk ne asker dinler ne polis ne cumhurbaşkanı. Allah o günleri göstermesin inşallah.
  • 30-05-2019, 13:31:55
    #22
    Bizi bu konuma getirip hala 17 sene karınlarını doyurdum oy vermediler diyenler utansın...


    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemek istemezdim, özür dileyerek üniversitesinde başvuru kabul ediyor ama torpille burs veriliyor. Önce en yakınından düzeltmeye başlamalı, ciddiye alamıyorum.
    Ama yaptığı davranış takdir edilesi.
    Torpille kim burs almış kanıtlayabilir misin senelerdir tam burs alanlar kendi aramızda bir bağ kurup dostluk ediniriz daha okul açılmadan birbirimizle iletişime geçeriz burada hepimizi zan altında bırakma kimseye burs vermek zorunda değiller her sene sonuçlar açılandıktan sonra bu tarz şeyler Twitterda da yazılıp söyleniyor torpil var bana burs vermediler vs. Alanınızın en iyisi siz misiniz siz burs alsanız da torpil diyebilecekmisiniz torpille kime burs verildi çıkar söyle



    BilginTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışın var geçen seneye kadar kazananlar listesini yayınlıyorlardı bu sene fark ettiler de kaldırdılar. Kazananların okulları da yanında yazıyordu ve hepsi anlaşmalı oldukları özel okullardan kişilerdi. Bu ülkede 1 tane meslek, anadolu ya da fen lisesinden yetenekli kişi yok mu
    Liste bu senede yayınlanacak.

    Ben meslek lisesi mezunuyum benimle beraber aynı bölümden tam burs almış 2 arkadaşımdan biri de meslek lisesi değeri düz lise mezunu