Bizi bu konuma getirip hala 17 sene karınlarını doyurdum oy vermediler diyenler utansın...
Söylemek istemezdim, özür dileyerek üniversitesinde başvuru kabul ediyor ama torpille burs veriliyor. Önce en yakınından düzeltmeye başlamalı, ciddiye alamıyorum.
Ama yaptığı davranış takdir edilesi.
Torpille kim burs almış kanıtlayabilir misin senelerdir tam burs alanlar kendi aramızda bir bağ kurup dostluk ediniriz daha okul açılmadan birbirimizle iletişime geçeriz burada hepimizi zan altında bırakma kimseye burs vermek zorunda değiller her sene sonuçlar açılandıktan sonra bu tarz şeyler Twitterda da yazılıp söyleniyor torpil var bana burs vermediler vs. Alanınızın en iyisi siz misiniz siz burs alsanız da torpil diyebilecekmisiniz torpille kime burs verildi çıkar söyle
Yanlışın var geçen seneye kadar kazananlar listesini yayınlıyorlardı bu sene fark ettiler de kaldırdılar. Kazananların okulları da yanında yazıyordu ve hepsi anlaşmalı oldukları özel okullardan kişilerdi. Bu ülkede 1 tane meslek, anadolu ya da fen lisesinden yetenekli kişi yok mu
Liste bu senede yayınlanacak.
Ben meslek lisesi mezunuyum benimle beraber aynı bölümden tam burs almış 2 arkadaşımdan biri de meslek lisesi değeri düz lise mezunu