• 28-05-2019, 22:04:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar iPhone max aldım ama pasaport kaydı gerekiyor yapabilecek var mı nasıl yapabilirim ?
  • 28-05-2019, 22:05:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @MakayWeb;
  • 28-05-2019, 22:06:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Pasaport kayıtlarında sadece pasaport sahibinin hattı cihazda çalışacak gibi bir şey duymuştum bir araştırın isterseniz öncelikle yasalaştı mı bu durum. Eğer yasalaşmadıysa 3 4 güne 2 3 akrabam gelecek almanyadan onların pasaport hakkını size satabilirim
  • 28-05-2019, 22:08:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pasaport kayıtlarında sadece pasaport sahibinin hattı cihazda çalışacak gibi bir şey duymuştum bir araştırın isterseniz öncelikle yasalaştı mı bu durum. Eğer yasalaşmadıysa 3 4 güne 2 3 akrabam gelecek almanyadan onların pasaport hakkını size satabilirim
    Çok iyi olur , direk alabiliyor kaydı direk kendi hattı olmasına gerek yok 😌
  • 28-05-2019, 22:18:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yardımcı olayım hocam
  • 28-05-2019, 22:23:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Dönüş yaptım hocam
  • 28-05-2019, 22:27:15
    #7
    350 tl + 618 tl vergi dahilinde yardımcı olabilirim