Cihazıma pasaport kaydı gerekiyor
6
●210
- 28-05-2019, 22:04:28Üyeliği durdurulduSelamlar iPhone max aldım ama pasaport kaydı gerekiyor yapabilecek var mı nasıl yapabilirim ?
- 28-05-2019, 22:06:41Üyeliği durdurulduPasaport kayıtlarında sadece pasaport sahibinin hattı cihazda çalışacak gibi bir şey duymuştum bir araştırın isterseniz öncelikle yasalaştı mı bu durum. Eğer yasalaşmadıysa 3 4 güne 2 3 akrabam gelecek almanyadan onların pasaport hakkını size satabilirim
- 28-05-2019, 22:08:22Üyeliği durdurulduÇok iyi olur , direk alabiliyor kaydı direk kendi hattı olmasına gerek yok 😌Guneyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle