Pasaport kayıtlarında sadece pasaport sahibinin hattı cihazda çalışacak gibi bir şey duymuştum bir araştırın isterseniz öncelikle yasalaştı mı bu durum. Eğer yasalaşmadıysa 3 4 güne 2 3 akrabam gelecek almanyadan onların pasaport hakkını size satabilirim
Çok iyi olur , direk alabiliyor kaydı direk kendi hattı olmasına gerek yok 😌