• 27-05-2019, 13:56:07
    #1
    Bayram için mail bülteni hazırlıyor idik, nerde eski bayramlar, artık çocuklar kapılarımızı çalmıyor diye konuştuk.

    Bu resmi görünce aklımıza poşet alıp, doldurmak için kapı kapı gezdiğimiz günler aklımıza geldi


    Paraları toplayıp çatapat aldığımız

    Mantar tabancası alıp sürekli kırdığımız


    Sizlerin aklından geçen bayram günlerini , aklınızda kalan bayram anılarınızı yazın,en çok özlem duyduğunuz bayram anısı
  • 27-05-2019, 13:57:44
    #2
    Yoğurt, salça, fare leşi, yağ tenekesi, cam şişe ve tuğla gibi şeyleri torpili yakıp üzerine koyardık
  • 27-05-2019, 13:57:49
    #3
    Saçına ak düşenlerin dönemi olsa gerek
  • 27-05-2019, 13:58:44
    #4
    10-12 yıl önce bayramlarda tüm apartmanları dolaşır bayramlaşır, şeker toplardık. O zamanlar şeker vs. her zaman kolayca aldığımız evde bulunan bir şey de değildi güzeldi.
    Şimdi yıllık izin ile birleştirmek, tatile gitmek amacıyla görülüyor bayramlar.
  • 27-05-2019, 14:00:25
    #5
    biz tüm aile (tüm kardeşler, annem ve rahmetli babamın sevgisi) bayramı tatile giderek kutlayacaz inşallah hesapladım toplam 21 kişiyiz hep beraber tatil inşallah çarşamba da tüp taktırıyorum arabaya hadi bakalım
  • 27-05-2019, 14:00:35
    #6
    SEO & PR 5421044962
    Babamı beklemiştim bir bayram sabahı gelmemişti gelmedi de ondan sonra hiçbir bayram anlamı olmadı.Annemin aldığı bayramlıkları giyimek en çok özlemini çektiğimdir
  • 27-05-2019, 14:02:29
    #7
    şimdiki çocukları kapı kapı dolaştırıp el öptürmek için tablet, telefon gibi şeyler vermeniz lazım
  • 27-05-2019, 14:02:36
    #8
    Kapı kapı dolaşırdık. O zamanlar ticari zekayla önceki bayramdan analiz yapardık
    Kim daha çok şeker veriyor, kim para veriyor diye. Nerde o eski bayramlar, artık telefonlardan kutlanıyor.
  • 27-05-2019, 14:07:32
    #9
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamı beklemiştim bir bayram sabahı gelmemişti gelmedi de ondan sonra hiçbir bayram anlamı olmadı.Annemin aldığı bayramlıkları giyimek en çok özlemini çektiğimdir
    Duraksadım...