10-12 yıl önce bayramlarda tüm apartmanları dolaşır bayramlaşır, şeker toplardık. O zamanlar şeker vs. her zaman kolayca aldığımız evde bulunan bir şey de değildi güzeldi.
Şimdi yıllık izin ile birleştirmek, tatile gitmek amacıyla görülüyor bayramlar.