R10 da her sayfa değiştirdiğimde geriye gitmekte dahil duyuru uyarısı hemen açılıp kapanıyor. Belki saniyenin 1/10 kadar kısa sürüyor son anda ekran görüntüsünü kısmen alabildim.
Bende de bugün çıkmaya başladı, sayfaları gezdikçe anlık olarak duyuru başlıklı ve üzerinde göz at butonu olan bir mesaj kutusu çıkıyor. Bakmaya veya tıklamaya pek fırsat olmuyor.