R10 da her sayfa değiştirdiğimde geriye gitmekte dahil duyuru uyarısı hemen açılıp kapanıyor. Belki saniyenin 1/10 kadar kısa sürüyor son anda ekran görüntüsünü kısmen alabildim.

Tema Default, Masaüstü. Bu sorunu yaşayan var mı?