• 24-05-2019, 02:06:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar aşağıda bazı istatistiklerini paylaştığım hesabın değeri sizce ne kadardır?
    Bir de post ve story reklamları için ne kadar ücret istenmelidir sizce?

    Not: Hesap motivasyon ve söz paylaşım sayfasıdır.

    İSTATİSTİKLER İÇİN TIKLA
  • 24-05-2019, 02:14:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan gözüm de 1 tl etmez :/

    403 Forbidden
    nginx
  • 24-05-2019, 02:15:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    oznr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan gözüm de 1 tl etmez :/

    403 Forbidden
    nginx
    Anlayamadım hocam
  • 24-05-2019, 02:17:44
    #4
    Instagram piyasasında pek ederi yok hocam 100 TL etmez.
  • 24-05-2019, 02:28:31
    #5
    KiÅŸiliÄŸin DiriliÅŸ Vakti
    2 TL veririm.
  • 24-05-2019, 02:34:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 TL veririm.
    Hesabı satma derdinde değilim sadece ederini öğrenmeye çalışıyorum Her ne kadar dalga geçme amaçlı yazılmış olsa da değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
  • 24-05-2019, 02:35:33
    #7
    100 lira
    • KamilKB
    KamilKB bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 24-05-2019, 02:35:35
    #8
    Öncelikle konu yanlış yerde.
    Sonrasında şu boş yorum yapan arkadaşlar bu tarz fikirlerinizi kendinize saklayın.
    Aynı hesaptan yapıp getirin sınırsız şekilde 1-2 TL'den sizden alayım.

    ----

    Hesap ederi şu aşamada çok bir şey etmez. Net fiyat veremiyorum. 100-200 bandında.
  • 24-05-2019, 02:37:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle konu yanlış yerde.
    Sonrasında şu boş yorum yapan arkadaşlar bu tarz fikirlerinizi kendinize saklayın.
    Aynı hesaptan yapıp getirin sınırsız şekilde 1-2 TL'den sizden alayım.

    ----

    Hesap ederi şu aşamada çok bir şey etmez. Net fiyat veremiyorum. 100-200 bandında.
    Herhangi bir ticari amaç gütmediği ve tamamen muhabbet ve bilgilendirme amaçlı bir konu olduğu için buraya açmanın doğru olacağını düşünmüştüm. Fikrinizi düzgünce belirttiğiniz için ayriyetten teşekkür ederim