mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 TL veririm.
Hesabı satma derdinde değilim sadece ederini öğrenmeye çalışıyorum Her ne kadar dalga geçme amaçlı yazılmış olsa da değerli yorumlarınız için teşekkür ederim