• 23-05-2019, 16:56:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar sıcak havalarda ne zaman dışarı çıksam ve biraz hızlı yürüsem yolun yarısında bacağında acayip derecede kaşıntı başlıyor. Bu durumu yaşayan arkadaşlar herhangi bir krem tavsiyeniz var mı ?
  • 23-05-2019, 16:58:32
    #2
    Bende de aynı sorun var vallahi hocam. https://www.haberturk.com/saglik/hab...i-dikkate-alin burada önemli bir hastalık olabilir denmiş. Ara ara doktor kontrolünden geçmekte fayda var.
  • 23-05-2019, 17:25:39
    #3
    Zaman zaman bende de oluyor.
    Ben stresten kaynaklandığını düşünüyorum, tabi bu kanıya varmak için doktor kontrolü yaptırmak lazım.
  • 23-05-2019, 17:33:49
    #4
    Yakın bir zamanda Dermatolojiye gitmenizi tavsiye ederim. Psikolik olabileceği gibi fizyolojik bir hastalık da olabilir.
  • 23-05-2019, 17:34:20
    #5
    Kaşınan Bölümde İz Mevcutmu?
    Bendede Aynı Problem Vardı "Egzama" mış. Kanayana Kadar Kaşıyordum Asla Kaşımadan Duramıyordum.
    Doktor Tavsiyesi ile Krem Kullanmıştım Düzelmişti.
  • 23-05-2019, 17:34:24
    #6
    Vücutta yaz ayında uzun kollu ve diğer elbiselerden kurtulup kısa kol ve şortlar ile dışarı çıkıp kışın alamadığı güneşi yazın alıyor haliyle reaksiyona uğrayıp duruma göre şekil değiştirecek bacaklarda kaşında dirseklerde kaşıntı vs size tavsiyem bir zaman nemlendirici kullanmanız.
  • 23-05-2019, 23:24:40
    #7
    Ainublade52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaşınan Bölümde İz Mevcutmu?
    Bendede Aynı Problem Vardı "Egzama" mış. Kanayana Kadar Kaşıyordum Asla Kaşımadan Duramıyordum.
    Doktor Tavsiyesi ile Krem Kullanmıştım Düzelmişti.
    Kaşınan bölümde iz mevcut değil, kaşınan bölüm sabit bir nokta da değil.
  • 23-05-2019, 23:26:52
    #8
    Arkadaşım bacaklarını kaşıyordu yara yapmıştı bolcada su içiyordu taş gibiydi ama bir gün şeker hastası oldugunu öğrendi .d

    (Diyabet hastalarının önemli bir kısmında kaşıntı görülüyor. Çünkü deriyi kurutan diyabet kaşıntıya neden oluyor.) alıntı