Merhaba arkadaşlar sıcak havalarda ne zaman dışarı çıksam ve biraz hızlı yürüsem yolun yarısında bacağında acayip derecede kaşıntı başlıyor. Bu durumu yaşayan arkadaşlar herhangi bir krem tavsiyeniz var mı ?