• 21-05-2019, 15:00:04
    #28
    Kurumsal PLUS
    Konu açıyorum, diye konu açmak amacı popüler olup viral reklam yapmak.
  • 21-05-2019, 15:01:53
    #29
    O güzel makale yazarları atlarına binip gittiler.
    • uykusuzyazar
    uykusuzyazar bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-05-2019, 15:05:25
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boş bir konu. Aradan kaç ay geçmiş, şimdi mi aklına geldi? Çalıştığınız kişiyle bende çalıştım, hakkını yiyorsunuz. Ben çalıştığımda gayet güzel makaleler teslim etti. Sıkıntı yaşıyorsan aç şikayet konusunu moderatörler ilgilensin ne bu tatava.
  • 21-05-2019, 15:10:59
    #31
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam prensiplik birşey yok orta da ama insanız değil mi?
    Bir ortama giriyoruz selam veriyoruz saygımızdan dolayi. Aynı şekilde bende karşı taraftan bekliyorum.
    Siz selam verince selamınızı almayan bir ortama karşı düşünceniz değişmez mı ? Veya o ortama.bir daha girer mısınız?
    Valla ne bileyim benim ilgincime halen daha gidiyor, bu konu çok garibime gitti.

    Eskiden mIRC te helperlik yaptığım zamanlar geliyor aklıma , o zaman da önce selam ver kendini tanit ben sana iyi akşamlar dediğimde sende bana yaz diye bir tabir kullandığımı hiç hatırlamıyorum.burasi sanal alem , nezaket vs istiyorsunuz sanırım.

    Ee kardeş bende dünya kadar insan ile fiyat konusunda anlaşıyorum web işleri için, adam sonra bana dönüş yapmıyor.

    Bende o insanları buraya mı yazayım? Sitemimi burada mı dile getireyim? O kadar insan ile yazisiyoruz whatsap da iş için.....


    Geçen ay birisi Skrill hesabı için bana yazdı buradan adam dedi 100 TL atacağım sana ,adamın işini hallettik. Adam bizi suçlu duruma düşürdü? Ben 20 dakika sırf Londra hattı ile görüştüm fatura 90 TL geldi onları da ekliyim istersen?
    Adamdan aldığım para 150 TL65 TL de açım abi dedi param yok dedi, evden gitmiş bir yerlere.

    Bu olayları da ekliyim o zaman foruma? Herkes bir yandan ah etsin....

    Yani dünya kadar insan var deepman,zamanla tanırsın.
    Sana iyi forumlar dilerim
  • 21-05-2019, 15:14:45
    #32
    Aimless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açıyorum, diye konu açmak amacı popüler olup viral reklam yapmak.
    Beni bi tek sen anlıyosun
  • 21-05-2019, 15:47:37
    #33
    yeni yıl mı ?
  • 21-05-2019, 15:54:16
    #34
    Kardeş sen önce kendi tlfuna düşen mesajlara bir yanıt ver de aylar önce yaşanmış garip bir durumu burda REKLAM amaçlı gösteriye sun. Karşındaki kişi ayrıca bir bayan. Kimi 'zan' altında bıraktığının farkında bile değilsin. Sayın mod bu konunun kilitlenmesini sizden rica ediyoruz @Erhan;
  • 21-05-2019, 15:54:31
    #35
    Kusura bakma da konu sahibi sende art niyetlisin. Böyle şikayet olmaz.
  • 21-05-2019, 16:07:26
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Boş işler vakit kaybı.. Can sıkıntısına konu açıyorlar. Forum iyice parka döndü.