Hocam prensiplik birşey yok orta da ama insanız değil mi?
Bir ortama giriyoruz selam veriyoruz saygımızdan dolayi. Aynı şekilde bende karşı taraftan bekliyorum.
Siz selam verince selamınızı almayan bir ortama karşı düşünceniz değişmez mı ? Veya o ortama.bir daha girer mısınız?
Valla ne bileyim benim ilgincime halen daha gidiyor, bu konu çok garibime gitti.
Eskiden mIRC te helperlik yaptığım zamanlar geliyor aklıma , o zaman da önce selam ver kendini tanit ben sana iyi akşamlar dediğimde sende bana yaz diye bir tabir kullandığımı hiç hatırlamıyorum.burasi sanal alem , nezaket vs istiyorsunuz sanırım.
Ee kardeş bende dünya kadar insan ile fiyat konusunda anlaşıyorum web işleri için, adam sonra bana dönüş yapmıyor.
Bende o insanları buraya mı yazayım? Sitemimi burada mı dile getireyim? O kadar insan ile yazisiyoruz whatsap da iş için.....
Geçen ay birisi Skrill hesabı için bana yazdı buradan adam dedi 100 TL atacağım sana ,adamın işini hallettik. Adam bizi suçlu duruma düşürdü? Ben 20 dakika sırf Londra hattı ile görüştüm fatura 90 TL geldi onları da ekliyim istersen?
Adamdan aldığım para 150 TL65 TL de açım abi dedi param yok dedi, evden gitmiş bir yerlere.
Bu olayları da ekliyim o zaman foruma? Herkes bir yandan ah etsin....
Yani dünya kadar insan var deepman,zamanla tanırsın.
Sana iyi forumlar dilerim