Boş bir konu. Aradan kaç ay geçmiş, şimdi mi aklına geldi? Çalıştığınız kişiyle bende çalıştım, hakkını yiyorsunuz. Ben çalıştığımda gayet güzel makaleler teslim etti. Sıkıntı yaşıyorsan aç şikayet konusunu moderatörler ilgilensin ne bu tatava.