• 27-07-2008, 03:02:58
    #1
    Şunu yaptırdım, tıpatıp aynısını bakarak çizdi helal olsun : ) hatta dudaklarını değişip daha güzel yaptı.


    yakın zamanda böbreğimin orda nasil durdugunuda gösterrim resmini cekip pc'e aktarınca.. yalnız üst kısmında biraz eksik var hala haftaya tamamlatıcam geç oldu diye kalktim eve geldim : ]

    Nasıl bir motif?

    // Düzenleme:

    görüntü koyayim nasil olmus diye.. ama dagitmayin orda burda

    http://img167.imageshack.us/img167/7...3bd3mg2pp6.jpg

  • 27-07-2008, 03:03:35
    #2
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    Bence çok kötü yaptın, birde kalıcı yaptırmışsın.
  • 27-07-2008, 03:04:50
    #3
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10-20-30-40 yıl ilerisinide düşünmek lazım kötü yaptın bencede
  • 27-07-2008, 03:05:41
    #4
    Aps
    Üyeliği durduruldu
    Hayatta durmayan tek şey zaman sende zamanla farklı ruh hallerine bürünürsün ondan sonra vay ben ne ettim bu neki dersin tabi o zamanda derine yazık olucak bürsürü işlem vs vs
  • 27-07-2008, 03:09:25
    #5
    gayet güzel olmuş geçiçi dövme yaptırdım 15 güne kalmadan çıktı bu sefer kalıcı yaptırmayı düşünüyorum. ama en fazla 1-2 sene kullanırım. adı üstünde kalıcı ama lazer ile silinebiliyormuş. doktor olan bir yakınıma danıştım lazer ile silinebildiğini, ama deride iz bıraktığını söyledi.
  • 27-07-2008, 03:09:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pişman olacaksın, sağlık olsun artık.
  • 27-07-2008, 03:09:39
    #7
    Kötü
  • 27-07-2008, 03:09:46
    #8
    sıkılacağımı sanmıyorum. ama hani ilk yaptırınca bişeyi.. bian huzursuzluk oluyor.. iyi mi oldu ki.. gibi düşünceler.. kendi açimdan çok rahatımda, dışardan bakan milletin düşüncelerini merak ediyorum
  • 27-07-2008, 03:10:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kalıcı dövme, deride iz bırakır; renkler ile alakalı bir durum. her renk dövme deriden çıkarılamaz.