sıkılacağımı sanmıyorum. ama hani ilk yaptırınca bişeyi.. bian huzursuzluk oluyor.. iyi mi oldu ki.. gibi düşünceler.. kendi açimdan çok rahatımda, dışardan bakan milletin düşüncelerini merak ediyorum