Konu
Kalıcı Dövme Yaptırdım. İyimi Ettim?
27-07-2008, 03:09:46
#8
DooMsDaY
sıkılacağımı sanmıyorum. ama hani ilk yaptırınca bişeyi.. bian huzursuzluk oluyor.. iyi mi oldu ki.. gibi düşünceler.. kendi açimdan çok rahatımda, dışardan bakan milletin düşüncelerini merak ediyorum