Edit: Robot Chat destek hattına bağlandım ve berbat ingilizcem ile translate kullanarak olayı çözdüm arkadaşlar.

Aliexpress sistemi bazen kafayı yiyor sanırım yada bazen durduk yere güvenlik problemi çıkartıyor.

https://intl.alipay.com/ adresine chat beni yönlendirdi ve hesap açtırdı. Kartımı oraya ekledim ve onayladım, artık sorun yok.

Yalnız dikkat edin hesap açarken Aliexpress e-mail adresiniz ile aynı olsun.

Herkese hayırlı geceler..

---------------------------------------------------------------------


Arkadaşlar çıldırmak üzereyim. Bir türlü Aliexpress kartımı kabul etmiyor.

3-4 senedir rahat rahat kullanıyordum. Dün birşey alayım dedim, kart numaranız geçersizdir diyor.

Finansbank Enparayı aradım hiçbir sorun yok kartınızda dediler.

Bu problemi yaşıyan var mı aranızda acaba ?

Aşağıdaki görsel de yazdığı gibi geçersizdir diyor ve kartı tanımıyor..

Kart numaram 4xXx seri ile başlıyor ve acaba bilmediğim birşey mi var ?

Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.