Edit: Robot Chat destek hattına bağlandım ve berbat ingilizcem ile translate kullanarak olayı çözdüm arkadaşlar.
Aliexpress sistemi bazen kafayı yiyor sanırım yada bazen durduk yere güvenlik problemi çıkartıyor.
https://intl.alipay.com/ adresine chat beni yönlendirdi ve hesap açtırdı. Kartımı oraya ekledim ve onayladım, artık sorun yok.
Yalnız dikkat edin hesap açarken Aliexpress e-mail adresiniz ile aynı olsun.
Herkese hayırlı geceler..
---------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar çıldırmak üzereyim. Bir türlü Aliexpress kartımı kabul etmiyor.
3-4 senedir rahat rahat kullanıyordum. Dün birşey alayım dedim, kart numaranız geçersizdir diyor.
Finansbank Enparayı aradım hiçbir sorun yok kartınızda dediler.
Bu problemi yaşıyan var mı aranızda acaba ?
Aşağıdaki görsel de yazdığı gibi geçersizdir diyor ve kartı tanımıyor..
Kart numaram 4xXx seri ile başlıyor ve acaba bilmediğim birşey mi var ?
Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.