• 15-05-2019, 10:48:57
    #10
    50 TL gönderdim. Keşke daha fazla olsa daha fazla göndersem.
    Sadece sinir olduğum nokta ÖRN: bir kız çıkıyor okumak için paraya desteğe ihtiyacım var diyor 1-2 günde 20K dolar topluyor. Ama böyle gerçek şeylere kimse bağış yapmıyor.
    Forumda instagram reklamı satan arkadaşlar 1 kerelik ücretsiz böyle durumların reklamı yapsanız çok mu olur? 1 hikaye reklamdan bir şey kaybetmezsiniz.
    Teşekkürler.
  • 17-05-2019, 01:25:38
    #11
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Bukadar mıyız Destek Olacak Gercekten üzücü bir durum Keske elimizden daha fazlası gelse
  • 17-05-2019, 01:35:23
    #12
    gkdmrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bukadar mıyız Destek Olacak Gercekten üzücü bir durum Keske elimizden daha fazlası gelse
    Forumda konuya yazmayıp yine de destek olan kişiler elbet vardır hocam. Allahın izniyle olacak bu iş tüm foruma güvenim sonsuz bu konuda.
    • NessaPanel
    NessaPanel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-05-2019, 01:36:24
    #13
    ALLAH tez vakitte toplanmasını ve yavrunun şifasına kavuşmasını nasip etsin umarım.

    Nerde sahuru bekleyen R10 halkı, konuyu görülmesi için uplayalım ki yardımsever abilerimiz/kardeşlerimiz görsün.
  • 17-05-2019, 01:49:01
    #14
    🏆 SMS ONAY YAZILIMI
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda konuya yazmayıp yine de destek olan kişiler elbet vardır hocam. Allahın izniyle olacak bu iş tüm foruma güvenim sonsuz bu konuda.
    Hepimiz guvenıyoruz da Konuyu guncelleyelım süreklı
  • 17-05-2019, 10:28:52
    #15
    YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 TL gönderdim. Keşke daha fazla olsa daha fazla göndersem.
    Sadece sinir olduğum nokta ÖRN: bir kız çıkıyor okumak için paraya desteğe ihtiyacım var diyor 1-2 günde 20K dolar topluyor. Ama böyle gerçek şeylere kimse bağış yapmıyor.
    Forumda instagram reklamı satan arkadaşlar 1 kerelik ücretsiz böyle durumların reklamı yapsanız çok mu olur? 1 hikaye reklamdan bir şey kaybetmezsiniz.
    Teşekkürler.
    Çalıştığım yerdeki arkadaşa da durumu anlattım 50 TL 'de o gönderdi. Forumda bu kadar kişi mi çıktı .