50 TL gönderdim. Keşke daha fazla olsa daha fazla göndersem.
Sadece sinir olduğum nokta ÖRN: bir kız çıkıyor okumak için paraya desteğe ihtiyacım var diyor 1-2 günde 20K dolar topluyor. Ama böyle gerçek şeylere kimse bağış yapmıyor.
Forumda instagram reklamı satan arkadaşlar 1 kerelik ücretsiz böyle durumların reklamı yapsanız çok mu olur? 1 hikaye reklamdan bir şey kaybetmezsiniz.
Teşekkürler.
Mehmet salih yürümek istiyor
14
●1.400
- 15-05-2019, 10:48:57
- 17-05-2019, 01:25:38Bukadar mıyız Destek Olacak Gercekten üzücü bir durum Keske elimizden daha fazlası gelse
- 17-05-2019, 01:35:23Forumda konuya yazmayıp yine de destek olan kişiler elbet vardır hocam. Allahın izniyle olacak bu iş tüm foruma güvenim sonsuz bu konuda.gkdmrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleNessaPanel bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 17-05-2019, 01:49:01Hepimiz guvenıyoruz da Konuyu guncelleyelım süreklıMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2019, 10:28:52Çalıştığım yerdeki arkadaşa da durumu anlattım 50 TL 'de o gönderdi. Forumda bu kadar kişi mi çıktı .YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
