50 TL gönderdim. Keşke daha fazla olsa daha fazla göndersem.
Sadece sinir olduğum nokta ÖRN: bir kız çıkıyor okumak için paraya desteğe ihtiyacım var diyor 1-2 günde 20K dolar topluyor. Ama böyle gerçek şeylere kimse bağış yapmıyor.
Forumda instagram reklamı satan arkadaşlar 1 kerelik ücretsiz böyle durumların reklamı yapsanız çok mu olur? 1 hikaye reklamdan bir şey kaybetmezsiniz.
Teşekkürler.