• 08-05-2019, 19:43:18
    #1
    Arkadaşlar benim bir tane şehir merkezine 20 km restoranım var. Bir tane de şehir merkezinde var. Kış boyu ve yaz aylarının bazı günlerinde şehir dışında olana uğramıyorum.
    Bir tane hırsız dadandı şehir dışındaki restorana. Dışarıda kalan kabloları, mangalı ıvırı zıvırı çalmış. Geçenlerde kabloları tekrar döşettim, tekrar çalmış.
    Gittim kuytu bir yerde beş gün boyunca gelmesini bekledim, gelse iki bacağından da vuracaktım ama gelmedi.
    Şimdi benim gidip orada beklemem çok sorun oluyor, işlerimin neredeyse tamamını aksatıyor. Sizden tavsiye bekliyorum.
    Polis, jandarma vesaire çözüm değil, onlar da bekleyemiyor sonuçta. Parmak izinden de bir şey çıkmaz.

    Ortamın şartları şunlar:

    -Güvenlik kamerası yok, zamanında taktırmıştım hepsini çaldılar.
    -Şehir dışından 20 km dışarıda, ana yolun kenarında ama etrafı çok ıssız. Kendi tarlalarım var etrafta, başka da bir şey yok.
    -İnternet yok, telefon da çoğu zaman çekmiyor.
    -Bekçi tutabilirim ancak bir kere bekçiyi görürlerse tekrar gelmezler, boşa masraf yapmış olurum.

    Ne yapabilirim sizce? Gizli kamera falan mı koysam. Adamın bana açtığı zarar bir ayda 10 bin lirayı geçti.
  • 08-05-2019, 19:48:59
    #2
    Gizli kamera taktır yüz tespiti sonrası tazminat davası açabilirsin hocam
  • 08-05-2019, 19:49:40
    #3
    Platin üye
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar benim bir tane şehir merkezine 20 km restoranım var. Bir tane de şehir merkezinde var. Kış boyu ve yaz aylarının bazı günlerinde şehir dışında olana uğramıyorum.
    Bir tane hırsız dadandı şehir dışındaki restorana. Dışarıda kalan kabloları, mangalı ıvırı zıvırı çalmış. Geçenlerde kabloları tekrar döşettim, tekrar çalmış.
    Gittim kuytu bir yerde beş gün boyunca gelmesini bekledim, gelse iki bacağından da vuracaktım ama gelmedi.
    Şimdi benim gidip orada beklemem çok sorun oluyor, işlerimin neredeyse tamamını aksatıyor. Sizden tavsiye bekliyorum.
    Polis, jandarma vesaire çözüm değil, onlar da bekleyemiyor sonuçta. Parmak izinden de bir şey çıkmaz.

    Ortamın şartları şunlar:

    -Güvenlik kamerası yok, zamanında taktırmıştım hepsini çaldılar.
    -Şehir dışından 20 km dışarıda, ana yolun kenarında ama etrafı çok ıssız. Kendi tarlalarım var etrafta, başka da bir şey yok.
    -İnternet yok, telefon da çoğu zaman çekmiyor.
    -Bekçi tutabilirim ancak bir kere bekçiyi görürlerse tekrar gelmezler, boşa masraf yapmış olurum.

    Ne yapabilirim sizce? Gizli kamera falan mı koysam. Adamın bana açtığı zarar bir ayda 10 bin lirayı geçti.
    zararım 1 ayda 10bin TL'yi geçti diyorsun, bekçi koyarsam gereksiz masraf olur diyorsun, ben anlamadım

    anlattığın senaryoda gece birinin durması zorunlu gözüküyor bence,

    ya sadece gece duracak birini işe alabilirsin, ya da personel arasında 24 saat kalabilecek yatılı birini tespit edebilirsin, ekstra ücret ile halledersin,

    ya da riske devam edip, akıllı priz sistemi döşeyip, gece tv açtırabilir, ışıkları yaktırabilirsin vs.
  • 08-05-2019, 19:51:23
    #4
    Güvenlik kameralarını birbirini görecek şekilde taktırın hocam görüntü açısına girmeden ulaşamayacakları şekilde olsun. Kayır cihazınıza harici bir güç kaynağı bağlayın olurda uzaktan elektrikleri kesebilecek olsalar bile kameralar kayda devam etsin. Sizin beklediğinizi bilen birisi olabilir siz beklerken gelmediğine göre.
  • 08-05-2019, 19:54:15
    #5
    Geçmiş olsun hocam, hırsızlara zarar vererek haklıyken haksız konuma düşme. Elbette cezasını bu gün olmazsa da ileride çekeceklerdir.
  • 08-05-2019, 19:54:37
    #6
    Böyle şarjlı, kendi içine kayıt eden bi kamera falan var mıdır?
  • 08-05-2019, 20:15:13
    #7
    hocam madem bakmıyorsun dükkana kapat gitsin uğraşma başka yerde açarsın
  • 08-05-2019, 20:18:59
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam madem bakmıyorsun dükkana kapat gitsin uğraşma başka yerde açarsın
    Sezon olmadığı için kapalı, sezonu geldiğinde getirisi iyi.
  • 08-05-2019, 20:43:51
    #9
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sezon olmadığı için kapalı, sezonu geldiğinde getirisi iyi.
    Valla hocam ya bekçilik edeceksiniz yada tek çözüm polis tabiki