• 22-05-2019, 21:56:43
    #73
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekiliş yapildi, kazanan videonun altina belirtildi arkadaslar. Bu cekilis r10a özel değildi heryerden katilan oldu.
    çekiliş videosu vs olmadan oraya bir isim yazarak sonuçlandırmak çekiliş etiğine uygun değil bence abonelikten çıktım size bol şans
  • 24-05-2019, 01:44:40
    #74
    Aynen, bende takipten çıktım.
  • 24-05-2019, 20:05:16
    #75
    akrep01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen, bende takipten çıktım.
    bu konu üzerinden abone olan herkes çıksın bence arkadaş aklı sıra çakallık peşinde
  • 24-05-2019, 22:40:44
    #76
    R10 disi cekilis yapmak yasak olmali. @coskun
  • 24-05-2019, 23:12:41
    #77
    DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çakallik falan ayip oluyor seviyeyi aşmayalim,sizden baskasi bu kadar kuyruk acisi gostermedi. Benim sana cekilis borcum mu varda ben bilmiyorum? 300tl icin 100 abone kazanmak icin isim gucum yokta boyle bir yola mi basvurucam. Ki hadi basvurdum bu benim karakterime kalmis seni ilgilendirmez. Sana zorla katıl diyende olmadı arkadasim. Şahsi hakaret argo kullanma hoş şeyler olmaz. Ayrica kac gundur video paylasimi yapamadim burun ameliyati gecirdigim icin. Bi burun yaptirmaya 10 bin lira veriyorsam 300tl bana koymaz. Konu kilitlensin mümkünse. İyi akşamlar not: Sizin aboneliginize kalmadim arkadaslar sirf mouse icin abone olan, ciksin zaten.




    Sizde her açılan konuya negatif yaklaşıyor maydonoz oluyorsunuz hocam,

    Burun ameliyati olacagim diye konu acmistim, konuya tutmuş burun ameliyatindan ölen insanlar var iyi düşün demişsiniz.

    İnsanları yanlış yönlendirmeyin bilgi sahibi olmadan. İyi aksamlar.
    Terbiyesizlesme.report ediyorum.
    Goster bakayim butun konulari olumsuz mu yazmisim.burun ameliyati ne alaka.soyledigimde gercek
    Ayrica konuna olumsuz yazmadim gorus bildirdim.bi kasintin varki saldiriyon.