DelpaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çakallik falan ayip oluyor seviyeyi aşmayalim,sizden baskasi bu kadar kuyruk acisi gostermedi. Benim sana cekilis borcum mu varda ben bilmiyorum? 300tl icin 100 abone kazanmak icin isim gucum yokta boyle bir yola mi basvurucam. Ki hadi basvurdum bu benim karakterime kalmis seni ilgilendirmez. Sana zorla katıl diyende olmadı arkadasim. Şahsi hakaret argo kullanma hoş şeyler olmaz. Ayrica kac gundur video paylasimi yapamadim burun ameliyati gecirdigim icin. Bi burun yaptirmaya 10 bin lira veriyorsam 300tl bana koymaz. Konu kilitlensin mümkünse. İyi akşamlar not: Sizin aboneliginize kalmadim arkadaslar sirf mouse icin abone olan, ciksin zaten.




Sizde her açılan konuya negatif yaklaşıyor maydonoz oluyorsunuz hocam,

Burun ameliyati olacagim diye konu acmistim, konuya tutmuş burun ameliyatindan ölen insanlar var iyi düşün demişsiniz.

İnsanları yanlış yönlendirmeyin bilgi sahibi olmadan. İyi aksamlar.
Terbiyesizlesme.report ediyorum.
Goster bakayim butun konulari olumsuz mu yazmisim.burun ameliyati ne alaka.soyledigimde gercek
Ayrica konuna olumsuz yazmadim gorus bildirdim.bi kasintin varki saldiriyon.