• 27-04-2022, 13:06:10
    Millet duruma ben de yavaş yavaş giriyorum. Bilginiz olsun. Bakalım ne kadar süre de ne olacak.
  • 27-04-2022, 22:18:12
    w0s3ra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle konu çok güzel olmuş.. Eskilere götürdü beni..


    İlk hacke merakım 14-15 yaşlarımda başlamıştı..
    Bizim buralarda pek oyle şeylerle ilgilenen yoktu.
    Lise 1 in ilk ayları annemden eve pc almasini istemiştim.
    Buralarda bir dükkanda hack cd si görmüştüm hoşuma gitmişti..
    Hemen pc alip basladim kurcalamaya..
    Hacker ne demek dahi bilmiyodum ama cok hosuma gidiyodu..
    O zamanlar internet cafelerde msn patlatıyolardı bende pc aldım basladım arastırmaya..
    2006 yılı ilk ayları spygrup vardı liderleri kruis-di..
    Godofhack ile msn den iletisime girip spygruba girmiştim. Spygrup cok kaliteliydi. pentagon, ciccanti gibi siteleri hackleyip ün yapmışlardı.
    Birde hotmail xss vardı..
    Tabi o zamanlar lisede satrançta oynuyodum. Turnuvalara katılıyodum.
    Tabi 4 yıl lisem pc basinda gecti cok harikaydı..
    Lise bitti hackerlığı bıraktım.. Telefona düştüm.. nickim: wosera idi..



    Öncelikle o dönem şunları yad edeyim;

    NetDevilz, SpyGrup, TürkGüvenliği, Savsak, Cyber-Warrior, Tahribat, Ayyıldız, Türkhackteam, 1923Türk, Biyosecurity, Hackhell..

    Bu gruplar vardı.. Sayamadıklarım unuttuklarım affede..



    Dünya çapında ise; Anonymous, Lulzsec, gibi gruplar vardı.. Tabi Kevin mitnick, Jonathan james, Gary mcKinnon, Adriana lamo.. gibi büyük isimlerde mevcut.

    Favorim türk hackerlar ise şunlardır;

    Eno7, The_Bekir, Jrb, Agd_scorp, ZoRRoKiN, Cr@zy_king, Thehacker, rx5, Gececi, Kruis, Zeberus, vs.. vs ... Böyle bir çok isim mevcut. Sadece araştırmak gerekiyor..



    Dünyada ise Zone-H da çok kaliteli hackerlar var.
    Ve zone-h estonya tabanlı bir mirror sitesidir. Tüm hackerlara buradan bakabilirsiniz.

    Zone-h'da kayıtlı ünlü yabancı hackerlar ise şunlardır.

    Z0mbi3_Ma
    Zombie_Ksa
    Prime Suspectz
    Cyber-Terrorist
    m0sted
    Crackers_Child



    Bunlar dünya çapında çok kaliteli hackerlardır.

    Unuttuklarımız affede .. İyi forumlar.

    Crackers_Child Türktü yalnız. Değil mi ? @akafo;

    Sabotaqe,Ustata, Kılıçarslan, Gececi ile Milano. Piero ah ah unutulur mu bunlar.
  • 27-04-2022, 22:28:53
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Crackers_Child Türktü yalnız. Değil mi ? @akafo;


    Sabotaqe,Ustata, Kılıçarslan, Gececi ile Milano. Piero ah ah unutulur mu bunlar.
    Evet Türktü. Savsak ve biyosecurity efsane zamanlardı r10 da olanlar illa ki vardır
  • 04-01-2023, 17:33:49
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cyberizm Ayar derim.
  • 21-09-2023, 16:43:59
    Madw0rm, Fatal Error, Karakutu. Beyler r10'daysanız bulun beni
  • 02-12-2024, 17:07:36
    Üyeliği durduruldu
    ne günlerdi o günler konuyu hortlatma vakti.
  • 20-02-2025, 12:29:16
    @Dark_Angel; abi seni unutmuşlar
  • 06-04-2025, 06:55:28
    Thsgroup/Org admin olmuştum. Sonrasında sırası ile milli-harekat/Org ve hackersecurity/Org u kurmuştum o zamanlar. Nick name ESKOBAR. Eskilerden kimler burada?