w0s3ra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle konu çok güzel olmuş.. Eskilere götürdü beni..


İlk hacke merakım 14-15 yaşlarımda başlamıştı..
Bizim buralarda pek oyle şeylerle ilgilenen yoktu.
Lise 1 in ilk ayları annemden eve pc almasini istemiştim.
Buralarda bir dükkanda hack cd si görmüştüm hoşuma gitmişti..
Hemen pc alip basladim kurcalamaya..
Hacker ne demek dahi bilmiyodum ama cok hosuma gidiyodu..
O zamanlar internet cafelerde msn patlatıyolardı bende pc aldım basladım arastırmaya..
2006 yılı ilk ayları spygrup vardı liderleri kruis-di..
Godofhack ile msn den iletisime girip spygruba girmiştim. Spygrup cok kaliteliydi. pentagon, ciccanti gibi siteleri hackleyip ün yapmışlardı.
Birde hotmail xss vardı..
Tabi o zamanlar lisede satrançta oynuyodum. Turnuvalara katılıyodum.
Tabi 4 yıl lisem pc basinda gecti cok harikaydı..
Lise bitti hackerlığı bıraktım.. Telefona düştüm.. nickim: wosera idi..



Öncelikle o dönem şunları yad edeyim;

NetDevilz, SpyGrup, TürkGüvenliği, Savsak, Cyber-Warrior, Tahribat, Ayyıldız, Türkhackteam, 1923Türk, Biyosecurity, Hackhell..

Bu gruplar vardı.. Sayamadıklarım unuttuklarım affede..



Dünya çapında ise; Anonymous, Lulzsec, gibi gruplar vardı.. Tabi Kevin mitnick, Jonathan james, Gary mcKinnon, Adriana lamo.. gibi büyük isimlerde mevcut.

Favorim türk hackerlar ise şunlardır;

Eno7, The_Bekir, Jrb, Agd_scorp, ZoRRoKiN, Cr@zy_king, Thehacker, rx5, Gececi, Kruis, Zeberus, vs.. vs ... Böyle bir çok isim mevcut. Sadece araştırmak gerekiyor..



Dünyada ise Zone-H da çok kaliteli hackerlar var.
Ve zone-h estonya tabanlı bir mirror sitesidir. Tüm hackerlara buradan bakabilirsiniz.

Zone-h'da kayıtlı ünlü yabancı hackerlar ise şunlardır.

Z0mbi3_Ma
Zombie_Ksa
Prime Suspectz
Cyber-Terrorist
m0sted
Crackers_Child



Bunlar dünya çapında çok kaliteli hackerlardır.

Unuttuklarımız affede .. İyi forumlar.

Crackers_Child Türktü yalnız. Değil mi ? @akafo;

Sabotaqe,Ustata, Kılıçarslan, Gececi ile Milano. Piero ah ah unutulur mu bunlar.