Öncelikle konu çok güzel olmuş.. Eskilere götürdü beni.. İlk hacke merakım 14-15 yaşlarımda başlamıştı.. Bizim buralarda pek oyle şeylerle ilgilenen yoktu. Lise 1 in ilk ayları annemden eve pc almasini istemiştim. Buralarda bir dükkanda hack cd si görmüştüm hoşuma gitmişti.. Hemen pc alip basladim kurcalamaya.. Hacker ne demek dahi bilmiyodum ama cok hosuma gidiyodu.. O zamanlar internet cafelerde msn patlatıyolardı bende pc aldım basladım arastırmaya.. 2006 yılı ilk ayları spygrup vardı liderleri kruis-di.. Godofhack ile msn den iletisime girip spygruba girmiştim. Spygrup cok kaliteliydi. pentagon, ciccanti gibi siteleri hackleyip ün yapmışlardı. Birde hotmail xss vardı.. Tabi o zamanlar lisede satrançta oynuyodum. Turnuvalara katılıyodum. Tabi 4 yıl lisem pc basinda gecti cok harikaydı.. Lise bitti hackerlığı bıraktım.. Telefona düştüm.. nickim: wosera idi.. Öncelikle o dönem şunları yad edeyim; NetDevilz, SpyGrup, TürkGüvenliği, Savsak, Cyber-Warrior, Tahribat, Ayyıldız, Türkhackteam, 1923Türk, Biyosecurity, Hackhell.. Bu gruplar vardı.. Sayamadıklarım unuttuklarım affede.. Dünya çapında ise; Anonymous, Lulzsec, gibi gruplar vardı.. Tabi Kevin mitnick, Jonathan james, Gary mcKinnon, Adriana lamo.. gibi büyük isimlerde mevcut. Favorim türk hackerlar ise şunlardır; Eno7, The_Bekir, Jrb, Agd_scorp, ZoRRoKiN, Cr@zy_king, Thehacker, rx5, Gececi, Kruis, Zeberus, vs.. vs ... Böyle bir çok isim mevcut. Sadece araştırmak gerekiyor.. Dünyada ise Zone-H da çok kaliteli hackerlar var. Ve zone-h estonya tabanlı bir mirror sitesidir. Tüm hackerlara buradan bakabilirsiniz. Zone-h'da kayıtlı ünlü yabancı hackerlar ise şunlardır. Z0mbi3_Ma Zombie_Ksa Prime Suspectz Cyber-Terrorist m0sted Crackers_Child Bunlar dünya çapında çok kaliteli hackerlardır. Unuttuklarımız affede .. İyi forumlar.