Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Crackers_Child Türktü yalnız. Değil mi ? @akafo;


Sabotaqe,Ustata, Kılıçarslan, Gececi ile Milano. Piero ah ah unutulur mu bunlar.
Evet Türktü. Savsak ve biyosecurity efsane zamanlardı r10 da olanlar illa ki vardır