• 25-04-2019, 18:00:45
    #19
    Üyeliği durduruldu
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bosver anlamaya calisma. R10 da bazi kalip kelimeler vardir. Onu kullanmis. Zamanla alisirsin. Ornek: Sakaysa komik gercekse daha komik, Allah baska dert vermesin... gibi.
    Aslında R10'dan ziyade sözlük jargonudur bu. ekşi, inci vs.
  • 25-04-2019, 18:02:50
    #20
    Mori adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında R10'dan ziyade sözlük jargonudur bu. ekşi, inci vs.
    Evet oralardan türedi ve r10 a da yerlesti. Basliklardan anlasiliyor zaten.
  • 25-04-2019, 18:03:44
    #21
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben artık bu tür kelimelerin ilgi toplamak adına yazıldığını düşünüyorum.
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef öyle zaten.
    Komik
  • 25-04-2019, 18:06:50
    #22
    6 sıfır dan önceydi kardeş
  • 25-04-2019, 18:07:12
    #23
    Yaslanmisiz ya bu arada fransa zamaninda paradan 9 sifir atmis bizden beteri var halimize sukredelim
  • 25-04-2019, 18:10:06
    #24
    Bana bir masal anlat baba...
  • 25-04-2019, 18:20:54
    #25
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2003 yılında alınmış, nereden geldiği belli olmayan Tubitak'ın dergisini az önce kitaplığımın üstünü incelerken buldum. Derginin konusu astronot ve gezegenler ile ilgili. (Ay'a yolculuk)
    Her neyse, dergiyi incelerken arkasına baktım ve "Fiyat: 8.000.000 (KDV dahil)" yazıyordu.

    Heyecanlandım bir an. Ayrıca incelendiğimde toplamda 4 baskı şeklinde her baskıda 250 dergi olmak üzere bastırılmış. Yani belirttiğine göre bu dergiden Türkiye'de sadece 1000 tane var.

    Sizce doğruluk payı nedir? Korsan olabilir mi? Bandrolu vardı fakat tam emin olamadım.
    2003 yılında 2 milyar lira maaş alıyordum ))) Dergiyi de 8 milyon liraya alıyormuşuz demek ki ))
  • 25-04-2019, 18:23:58
    #26
    Vallah ben çok güldüm Allah da sizi güldürsün
  • 25-04-2019, 18:25:21
    #27
    Zaten ozel basim olsa 1000 tane olmaz 3 4 tane basilir