icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2003 yılında alınmış, nereden geldiği belli olmayan Tubitak'ın dergisini az önce kitaplığımın üstünü incelerken buldum. Derginin konusu astronot ve gezegenler ile ilgili. (Ay'a yolculuk)
Her neyse, dergiyi incelerken arkasına baktım ve "Fiyat: 8.000.000 (KDV dahil)" yazıyordu.

Heyecanlandım bir an. Ayrıca incelendiğimde toplamda 4 baskı şeklinde her baskıda 250 dergi olmak üzere bastırılmış. Yani belirttiğine göre bu dergiden Türkiye'de sadece 1000 tane var.

Sizce doğruluk payı nedir? Korsan olabilir mi? Bandrolu vardı fakat tam emin olamadım.
2003 yılında 2 milyar lira maaş alıyordum ))) Dergiyi de 8 milyon liraya alıyormuşuz demek ki ))