• 22-07-2008, 17:36:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar yeni hesap açtım 1 saat önce.

    garanti.com.tr 'den giriş yaptım hesaba fakat


    Soldaki menüye tıklanmıyor birşey. daha sonramı aktif olacak acaba ?
  • 22-07-2008, 17:38:04
    #2
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yeni hesap açtım 1 saat önce.

    garanti.com.tr 'den giriş yaptım hesaba fakat


    Soldaki menüye tıklanmıyor birşey. daha sonramı aktif olacak acaba ?
    Girip çıkmayı veya başka browser'dan girmeyi denedinizmi ? Sonra açılma gibi bir durum yok.
  • 22-07-2008, 17:42:26
    #3
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girip çıkmayı veya başka browser'dan girmeyi denedinizmi ? Sonra açılma gibi bir durum yok.

    Tamam yaptım şimdi.Standart olan parolayı değiştirmek gerekiyormuş. teşekkür ederim.
  • 22-07-2008, 17:46:00
    #4
    KingMania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam yaptım şimdi.Standart olan parolayı değiştirmek gerekiyormuş. teşekkür ederim.
    Evet bankalar güvenliği üst seviyede tutuyor, rica ederim.
  • 22-07-2008, 17:49:37
    #5
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bankalar güvenliği üst seviyede tutuyor, rica ederim.
    dediğin gibi ama sanki biraz saçmalık var 2 önceki şifreyi yeni şifre olarak değiştirmiştim.
  • 22-07-2008, 17:51:22
    #6
    10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğin gibi ama sanki biraz saçmalık var 2 önceki şifreyi yeni şifre olarak değiştirmiştim.
    Saçmalık var evet, iş bankası havale ve eft'lerimi kilitmiş nedeni 2 ay içindemi ne şifre değiştirmemişim Sana ne kardeşim değişmem Hem kitlion kitlemeden önce bi haber ver değilmi
  • 28-07-2008, 15:11:06
    #7
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalık var evet, iş bankası havale ve eft'lerimi kilitmiş nedeni 2 ay içindemi ne şifre değiştirmemişim Sana ne kardeşim değişmem Hem kitlion kitlemeden önce bi haber ver değilmi
    İş bankası artık her ay şifre değiştirmeni istiyor

    Net şubesine girince hatta üst kısımda şifrenizi değiştirmenize 3 gün kaldı vs.. gibi haber veriyor.

    Değiştirmezsen direk telefon bankacılığı ile halledebiliyorsun.
  • 28-07-2008, 15:13:21
    #8
    İŞ bankasının internet şubesi arayüzünden nefret ediyorum. Bu kadar karışık bir panel yapılabilir mi ya. Para gönderenlerin dekontlarına ulaşmak istiyorum ama nerdee.. Adam açıklamaya ne yazmışsa o. Başka bir şey göremiyorsunuz. Anca üstünden 1 ay geçtikten sonra faxlanmasını falan istiyorsunuz.
  • 28-07-2008, 15:22:45
    #9
    Üyeliği durduruldu
    enxdesigN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İŞ bankasının internet şubesi arayüzünden nefret ediyorum. Bu kadar karışık bir panel yapılabilir mi ya. Para gönderenlerin dekontlarına ulaşmak istiyorum ama nerdee.. Adam açıklamaya ne yazmışsa o. Başka bir şey göremiyorsunuz. Anca üstünden 1 ay geçtikten sonra faxlanmasını falan istiyorsunuz.
    Hesaplar>Veri aktarımı> YTL VE DÖVİZ HESAPLARIM
    Burası var ama dekont olarak gözükmüyor galiba.. Dekontlarım sekmesinde de sadece yapılan işlemlerinki var, karşı tarafınkiler yok :S