dediğin gibi ama sanki biraz saçmalık var 2 önceki şifreyi yeni şifre olarak değiştirmiştim.
Saçmalık var evet, iş bankası havale ve eft'lerimi kilitmiş nedeni 2 ay içindemi ne şifre değiştirmemişim Sana ne kardeşim değişmem Hem kitlion kitlemeden önce bi haber ver değilmi
Saçmalık var evet, iş bankası havale ve eft'lerimi kilitmiş nedeni 2 ay içindemi ne şifre değiştirmemişim Sana ne kardeşim değişmem Hem kitlion kitlemeden önce bi haber ver değilmi
İş bankası artık her ay şifre değiştirmeni istiyor
Net şubesine girince hatta üst kısımda şifrenizi değiştirmenize 3 gün kaldı vs.. gibi haber veriyor.
Değiştirmezsen direk telefon bankacılığı ile halledebiliyorsun.
İŞ bankasının internet şubesi arayüzünden nefret ediyorum. Bu kadar karışık bir panel yapılabilir mi ya. Para gönderenlerin dekontlarına ulaşmak istiyorum ama nerdee.. Adam açıklamaya ne yazmışsa o. Başka bir şey göremiyorsunuz. Anca üstünden 1 ay geçtikten sonra faxlanmasını falan istiyorsunuz.
İŞ bankasının internet şubesi arayüzünden nefret ediyorum. Bu kadar karışık bir panel yapılabilir mi ya. Para gönderenlerin dekontlarına ulaşmak istiyorum ama nerdee.. Adam açıklamaya ne yazmışsa o. Başka bir şey göremiyorsunuz. Anca üstünden 1 ay geçtikten sonra faxlanmasını falan istiyorsunuz.
Hesaplar>Veri aktarımı> YTL VE DÖVİZ HESAPLARIM
Burası var ama dekont olarak gözükmüyor galiba.. Dekontlarım sekmesinde de sadece yapılan işlemlerinki var, karşı tarafınkiler yok :S