İŞ bankasının internet şubesi arayüzünden nefret ediyorum. Bu kadar karışık bir panel yapılabilir mi ya. Para gönderenlerin dekontlarına ulaşmak istiyorum ama nerdee.. Adam açıklamaya ne yazmışsa o. Başka bir şey göremiyorsunuz. Anca üstünden 1 ay geçtikten sonra faxlanmasını falan istiyorsunuz.