Enpara'dan QNB'ye Havale 1750 TL
11
●500
- 13-04-2019, 10:50:09çok ayıpSinemBas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu dusuncenız enparaya hakaret sayılır..
- 13-04-2019, 10:57:07Konu sahibinin konusunu doldurmak istemem, kendisinden özür diliyorum öncelikle amabu sözünüzden sonra enparaya başvurdum. O kadar iyi diyorsunuz yanizulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bilgim olmadığı için sormak istedim. Teşekkür ederim yanıtınız için.
- 13-04-2019, 11:00:21tek enpara hesabı bizler için yeterlidir aslında,arkasından bırde kartını aldımıSinemBas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dıgerlerının hepsını kapatmak gereklidir fikrimce..
çünkü enpara olduktan sonra diğerlerine gerek yok
bu dusuncenız enparaya hakaret sayılır..
