SinemBas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin konusunu doldurmak istemem, kendisinden özür diliyorum öncelikle amabu sözünüzden sonra enparaya başvurdum. O kadar iyi diyorsunuz yani

Bilgim olmadığı için sormak istedim. Teşekkür ederim yanıtınız için.
tek enpara hesabı bizler için yeterlidir aslında,arkasından bırde kartını aldımı

dıgerlerının hepsını kapatmak gereklidir fikrimce..

çünkü enpara olduktan sonra diğerlerine gerek yok