Konu sahibinin konusunu doldurmak istemem, kendisinden özür diliyorum öncelikle amabu sözünüzden sonra enparaya başvurdum. O kadar iyi diyorsunuz yani
Bilgim olmadığı için sormak istedim. Teşekkür ederim yanıtınız için.
tek enpara hesabı bizler için yeterlidir aslında,arkasından bırde kartını aldımı
dıgerlerının hepsını kapatmak gereklidir fikrimce..
çünkü enpara olduktan sonra diğerlerine gerek yok