zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ayıpbu dusuncenız enparaya hakaret sayılır..
Konu sahibinin konusunu doldurmak istemem, kendisinden özür diliyorum öncelikle amabu sözünüzden sonra enparaya başvurdum. O kadar iyi diyorsunuz yani

Bilgim olmadığı için sormak istedim. Teşekkür ederim yanıtınız için.