çok ayıp

bu dusuncenız enparaya hakaret sayılır..
Konu sahibinin konusunu doldurmak istemem, kendisinden özür diliyorum öncelikle amabu sözünüzden sonra enparaya başvurdum. O kadar iyi diyorsunuz yani
Bilgim olmadığı için sormak istedim. Teşekkür ederim yanıtınız için.