Siparişlerimi 1-2 güne teslim edip 2-3 ay burada olmayacağım. Herkes hakkını helal etsin.
Kimseye borcum yok diye hatırlıyorum. Yine de unuttuğum bir şey varsa ulaşırsınız bana.
Görüşmek üzere, hayırlı ticaretler.
Sana benden tavsiye; bu kadar çok göz önünde bulunma. Sürekli konu açıp hayatının her anını burda paylaşarak bir süre sonra hem itibarın düşer hem de gerçek hayatta sosyalliğin azalır. Yaşaya yaşaya büyü.