• 09-04-2019, 22:03:04
    #1
    Siparişlerimi 1-2 güne teslim edip 2-3 ay burada olmayacağım. Herkes hakkını helal etsin.
    Kimseye borcum yok diye hatırlıyorum. Yine de unuttuğum bir şey varsa ulaşırsınız bana.
    Görüşmek üzere, hayırlı ticaretler.
  • 09-04-2019, 22:07:10
    #2
    iyi tatiller mi diyelim hocam.
  • 09-04-2019, 22:07:41
    #3
    Sana benden tavsiye; bu kadar çok göz önünde bulunma. Sürekli konu açıp hayatının her anını burda paylaşarak bir süre sonra hem itibarın düşer hem de gerçek hayatta sosyalliğin azalır. Yaşaya yaşaya büyü.

    Görüşmek üzere.
  • 09-04-2019, 22:14:50
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Benim hakkım haramdır.
  • 09-04-2019, 22:15:42
    #5
    sevindin mi simdi?
  • 09-04-2019, 22:18:13
    #6
    wordpressci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim hakkım haramdır.
    Ahahah Güldürdünüz cidden.
    Komikleşmeyin bu kadar, neden haram ediyorsunuz bunu anlatsam forum yarılır cidden.
  • 09-04-2019, 22:19:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Anlatın ben espri yapmadım varsa haramdır. Babanız laptop alırsa yaz tatilinde gelirsiniz liseli bey.
  • 09-04-2019, 22:20:09
    #8
    Öncelikle iyi tatiller diliyorum şimdiden lakin bir bilgi vermek istiyorum hocam.
    Alacaklı alacagını unutur ama hiç bir borçlu borcunu unutmaz.
  • 09-04-2019, 22:20:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Etiketlemeyin bildirim istemiyorum.