Konu
Herkes konuya bakarsa sevinirim.
09-04-2019, 22:03:04
#1
icerikmedya
Siparişlerimi 1-2 güne teslim edip 2-3 ay burada olmayacağım. Herkes hakkını helal etsin.
Kimseye borcum yok diye hatırlıyorum. Yine de unuttuğum bir şey varsa ulaşırsınız bana.
Görüşmek üzere, hayırlı ticaretler.