• 09-04-2019, 17:08:08
    #19
    ben bu ay kredi kapattım 13 ay daha vardı erken ödeme ile kapattım kimse aramadı yapılan hareket hoşnut edici aramasalar bile bunu duydugum için bile sempatik geldi.
  • 09-04-2019, 17:20:51
    #20
    Ayrıcalıksın sanırım yaklaşık 4 kredi bitirdim enpara da hiç arandığımı hatırlamıyorum, üzüldüm
  • 09-04-2019, 23:16:40
    #21
    Şu Enpara'nın bilgi sızdırması olayı nedir? Bir arkadaş aydınlatabilir mi acaba? Ben de Enpara kullanıcısıyım da merak ettim şimdi.
  • 09-04-2019, 23:31:06
    #22
    Ben ödedigimde ziraat dua ediyor tesekkur ne ki 😈
  • 10-04-2019, 03:17:57
    #23
    MaxeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıcalıksın sanırım yaklaşık 4 kredi bitirdim enpara da hiç arandığımı hatırlamıyorum, üzüldüm
    Ayrıcalıklı değildir hocam şans yada öyle boş kalınca aranmıştır, ilgilenilmek istenmiştir, sana hesap özetimi göstersem ülke ekonomisi dönüyor sanarsın ama 1 defa aramadılar Kredi ödemek bitirmek falan hikaye
  • 10-04-2019, 05:28:12
    #24
    Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şahsen birazdan Enparayı arayıp bu durumu anlatıp beni de her ay düzenli arayıp teşekkür etmelerini isteyeceğim. Aranmamam sonucunda ise şikayet edeceğimi söyleyeceğim belki ararlar 😊




    939₺ bir kredi, 700₺ bir kredi ödüyorum ortalama 5-10 gün öncesinde ödüyorum yaklaşık 20-25₺ indirim uyguluyorlar
    Krediyi nasıl erken ödeyebiliyorsunuz?
    Benim de Garanti bankasindan çekilmiş kredim varda, bende erken ödemek istiyorum. En son sorduğumda en fazla 2 kez erken ödeme yapabilirsiniz denmişti. Yanlış mı bilgilendirildim acaba? Yoksa bankadan bankaya değişiyor mu hocam
  • 10-04-2019, 09:16:15
    #25
    enpara farkı
  • 10-04-2019, 13:48:25
    #26
    Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi taksidini ödediğimde teşekkür amaçlı arıyorlar. Telefonu açtığınızda "konuşmalar kayıt altında, sadece ödemenizi yaptığınız için teşekkür etmek amaçlı aradım. Ödemeniz için teşekkür ederiz." dedi adam. Rica ederim iyi günler dedim ve kapattık. Bu banka neden bu kadar sempatik?
    Ödemenizi hatırlatmak için arayıp sonradan sistem güncellendiğinde zaten ödediğinizi farketmiş olmaları ve olayın gelişmesi daha makul bi süreç gibi geliyor