Gigrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi taksidini ödediğimde teşekkür amaçlı arıyorlar. Telefonu açtığınızda "konuşmalar kayıt altında, sadece ödemenizi yaptığınız için teşekkür etmek amaçlı aradım. Ödemeniz için teşekkür ederiz." dedi adam. Rica ederim iyi günler dedim ve kapattık. Bu banka neden bu kadar sempatik?
Ödemenizi hatırlatmak için arayıp sonradan sistem güncellendiğinde zaten ödediğinizi farketmiş olmaları ve olayın gelişmesi daha makul bi süreç gibi geliyor