https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...etciyim-3.html
Aşırı hoşuma gitti, güzelce sonuca ulaşmış, ilgili kişiler tüm teknik bilgileriyle konuşmuş falan. Baya kaliteli bir durum, çözüme ulaşması da çok hoş.
İki hosting firmasını da kullanıyorum, ikisi de çok yetkin firmalarmış onu anladım.
Forumda en beğendiğim şikayet konusu budur:
5
●367
- 08-04-2019, 23:14:18Uzun zamandır bu kadar seviyeli bir şikayet konusuna denk gelmemiştim, kurumsallık bunu gerektiriyor işte. Demek ki neymiş, istenince hakaretsiz kavgasız, gürültüsüz çözüme gidilebiliyormuş, ders niteliğinde bir şikayet konusu