• 08-04-2019, 22:53:59
    #1
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...etciyim-3.html

    Aşırı hoşuma gitti, güzelce sonuca ulaşmış, ilgili kişiler tüm teknik bilgileriyle konuşmuş falan. Baya kaliteli bir durum, çözüme ulaşması da çok hoş.

    İki hosting firmasını da kullanıyorum, ikisi de çok yetkin firmalarmış onu anladım.
  • 08-04-2019, 23:14:18
    #2
    Uzun zamandır bu kadar seviyeli bir şikayet konusuna denk gelmemiştim, kurumsallık bunu gerektiriyor işte. Demek ki neymiş, istenince hakaretsiz kavgasız, gürültüsüz çözüme gidilebiliyormuş, ders niteliğinde bir şikayet konusu
  • 08-04-2019, 23:20:08
    #3
    Ben de okudum şimdi helal olsun vallaha hoşuma gitti
  • 09-04-2019, 00:17:55
    #4
    Konu silinmiş
  • 09-04-2019, 00:49:50
    #5
    tüh göremedik
  • 09-04-2019, 01:44:04
    #6
    niye silindi ki cozumlenmis sikayetteydi neyse kismet degilmis