https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...etciyim-3.html
Aşırı hoşuma gitti, güzelce sonuca ulaşmış, ilgili kişiler tüm teknik bilgileriyle konuşmuş falan. Baya kaliteli bir durum, çözüme ulaşması da çok hoş.
İki hosting firmasını da kullanıyorum, ikisi de çok yetkin firmalarmış onu anladım.