Merhabalar 18 yaşındayım şahıs şirketi açmanın maliyeti nedir aylık .
Birde ek olarak 1 yıl devletten sigortam ödendi ben 7 8 ay sonra model kapattım şirketi ne olacak sonra ?
Mi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Şahıs şirketi maliyeti ne kadar ?
10
●654
- 07-04-2019, 20:08:06ilk açılışta harcayacakların takribi olarak
imza sirküsü noter 150
defter tasdikleri ve muhasebeci 300 TL
esnaf odası kaydı 600 TL - ticaret odası istersen daha masraflı
fatura - kaşe vb masraflar 100 TL
sonrasında aylık
48 TL damga vergisi
100-150 TL muhasebeci ücreti
fatura keserse kârın üzerinden KDV
850 TL civarı bağkur ( eğer tabi isen)
3 ayda bir kârın üzerinden geçici vergi - 07-04-2019, 20:09:46Şahıs şirketi için imza sürküsü, defter tastik, esnaf odası kaydı zorunlu değil diye biliyorum.greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2019, 20:14:07imza sirküsü ve oda kaydı sonrası alacağınız faaliyet belgesi olmadan hiçbirşey yapamıyorsunuz malesef,erbasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ticari banka hesabı açarken bile istiyorlar - 07-04-2019, 20:15:10İmza sürküsü olmadan vergi levham çıktı ve uzun süredir faaliyet gösteriyorum hocam. Şahıs şirketlerinde bildiğim kadarıyla imza sürküsü olayı yok.greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2019, 20:17:557-8 ay sonra şirketi kapattıktan sonra tekrardan şirket açılışı yapacaksanız devletin sunmuş olduğu GGV'den muafiyet ve bağkurdan 1 yıllık muafiyet imkanlarından faydalanamazsınız.TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2019, 20:18:02Sarı boyalılar sigortalı çaliştirmayan 2. sınıf tacirler için geçerli. Muhasebe ücreti bilgilerine gelir idaresi başkanlığının mali müşavirlik tarifelerinden ulaşabilirsiniz. ( asgari ücret tarifesidir) 1 sene veya 5-6 ay sonra kapatılabilir.
İmza beyanı maliye açılışında istenmiyor ancak bankalar ister.

- 07-04-2019, 20:18:05ticari banka hesabı açabildinizmi, bireysel banka hesabı ile mi çalışıyorsunuz?erbasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banka hesabı açarkende verdik biz,
kurumsal firmalardan bayilik alırken de istediler - 07-04-2019, 20:19:48Konu sahibi şahıs şirketi açmak istediğini söylemiş, şahıs şirketlerinde ticareti veya bireysel banka hesapları fark etmiyor. İllaki ticari hesap açacak diye bir zorunluluk yok ödemeyi hesabına aldığı ödemeyi kuruşuna kadar beyan ederse herhangi bir sorun olmayacaktır. Gelen ödemeleri beyan etmesi yeterlidir.greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
