• 07-04-2019, 20:01:10
    #1
    Merhabalar 18 yaşındayım şahıs şirketi açmanın maliyeti nedir aylık .
    Birde ek olarak 1 yıl devletten sigortam ödendi ben 7 8 ay sonra model kapattım şirketi ne olacak sonra ?

    Mi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 07-04-2019, 20:08:06
    #2
    ilk açılışta harcayacakların takribi olarak
    imza sirküsü noter 150
    defter tasdikleri ve muhasebeci 300 TL
    esnaf odası kaydı 600 TL - ticaret odası istersen daha masraflı
    fatura - kaşe vb masraflar 100 TL

    sonrasında aylık
    48 TL damga vergisi
    100-150 TL muhasebeci ücreti
    fatura keserse kârın üzerinden KDV
    850 TL civarı bağkur ( eğer tabi isen)

    3 ayda bir kârın üzerinden geçici vergi
  • 07-04-2019, 20:09:46
    #3
    greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk açılışta harcayacakların takribi olarak
    imza sirküsü noter 150
    defter tasdikleri ve muhasebeci 300 TL
    esnaf odası kaydı 600 TL - ticaret odası istersen daha masraflı
    fatura - kaşe vb masraflar 100 TL

    sonrasında aylık
    48 TL damga vergisi
    100-150 TL muhasebeci ücreti
    fatura keserse kârın üzerinden KDV
    850 TL civarı bağkur ( eğer tabi isen)

    3 ayda bir kârın üzerinden geçici vergi
    Şahıs şirketi için imza sürküsü, defter tastik, esnaf odası kaydı zorunlu değil diye biliyorum.
  • 07-04-2019, 20:14:07
    #4
    erbasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahıs şirketi için imza sürküsü, defter tastik, esnaf odası kaydı zorunlu değil diye biliyorum.
    imza sirküsü ve oda kaydı sonrası alacağınız faaliyet belgesi olmadan hiçbirşey yapamıyorsunuz malesef,
    ticari banka hesabı açarken bile istiyorlar
  • 07-04-2019, 20:15:10
    #5
    greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imza sirküsü ve oda kaydı sonrası alacağınız faaliyet belgesi olmadan hiçbirşey yapamıyorsunuz malesef,
    ticari banka hesabı açarken bile istiyorlar
    İmza sürküsü olmadan vergi levham çıktı ve uzun süredir faaliyet gösteriyorum hocam. Şahıs şirketlerinde bildiğim kadarıyla imza sürküsü olayı yok.
  • 07-04-2019, 20:17:55
    #6
    TahirBenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar 18 yaşındayım şahıs şirketi açmanın maliyeti nedir aylık .
    Birde ek olarak 1 yıl devletten sigortam ödendi ben 7 8 ay sonra model kapattım şirketi ne olacak sonra ?

    Mi Note 3 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    7-8 ay sonra şirketi kapattıktan sonra tekrardan şirket açılışı yapacaksanız devletin sunmuş olduğu GGV'den muafiyet ve bağkurdan 1 yıllık muafiyet imkanlarından faydalanamazsınız.
  • 07-04-2019, 20:18:02
    #7
    Sarı boyalılar sigortalı çaliştirmayan 2. sınıf tacirler için geçerli. Muhasebe ücreti bilgilerine gelir idaresi başkanlığının mali müşavirlik tarifelerinden ulaşabilirsiniz. ( asgari ücret tarifesidir) 1 sene veya 5-6 ay sonra kapatılabilir.


    İmza beyanı maliye açılışında istenmiyor ancak bankalar ister.

  • 07-04-2019, 20:18:05
    #8
    erbasaran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmza sürküsü olmadan vergi levham çıktı ve uzun süredir faaliyet gösteriyorum hocam. Şahıs şirketlerinde bildiğim kadarıyla imza sürküsü olayı yok.
    ticari banka hesabı açabildinizmi, bireysel banka hesabı ile mi çalışıyorsunuz?

    banka hesabı açarkende verdik biz,
    kurumsal firmalardan bayilik alırken de istediler
  • 07-04-2019, 20:19:48
    #9
    greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ticari banka hesabı açabildinizmi, bireysel banka hesabı ile mi çalışıyorsunuz?

    banka hesabı açarkende verdik biz,
    kurumsal firmalardan bayilik alırken de istediler
    Konu sahibi şahıs şirketi açmak istediğini söylemiş, şahıs şirketlerinde ticareti veya bireysel banka hesapları fark etmiyor. İllaki ticari hesap açacak diye bir zorunluluk yok ödemeyi hesabına aldığı ödemeyi kuruşuna kadar beyan ederse herhangi bir sorun olmayacaktır. Gelen ödemeleri beyan etmesi yeterlidir.