greyder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
imza sirküsü ve oda kaydı sonrası alacağınız faaliyet belgesi olmadan hiçbirşey yapamıyorsunuz malesef,
ticari banka hesabı açarken bile istiyorlar
İmza sürküsü olmadan vergi levham çıktı ve uzun süredir faaliyet gösteriyorum hocam. Şahıs şirketlerinde bildiğim kadarıyla imza sürküsü olayı yok.